Nieuwe haven Schildmeer, Fivelgroep Eemsmond

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen
van totaal € 20.000 (75%)

UPDATE!!!!

Hoera!!!! De financiën zijn voor de 100% rond. Inmiddels is een groot deel van het project gerealiseerd. o.a. door e steun via steunscouting.nl !!! de puntjes op de i worden de komende maanden gezet en we hopen in het voorjaar van 2022 de haven officieel te kunnen openen. Natuurlijk maken we er nu al volop gebruik van!!

Sponsor een metertje voor onze locatie aan het Schildmeer
Het is voor ons een droomplek. Maar ook, na jaren, eindelijk een vaste plek. We hebben het over een nieuwe locatie aan het Schildmeer (tussen Appingedam en Slochteren). U kunt ons helpen door bijvoorbeeld een vierkante meter te sponsoren. De waterscouts van de Fivelgroep uit Delfzijl (totaal 200 leden) kunnen met de hele vloot terecht op een nieuwe en vaste locatie. Het gaat om een plek van 400 vierkante meter, waarvan de helft uit water bestaat. Daar, in het water, moeten grote steigers komen waar de vijf lelievletten, de lelieschouw, de sleper Pit en ons wachtschip Paap (23 meter lang) kunnen aanmeren.

Nooit meer verhuizen
Er is 87.000 euro nodig om alles voor elkaar te krijgen. We kunnen de locatie kopen waardoor we nooit meer hoeven te verhuizen, zoals de afgelopen decennia gebeurde. Het geld hebben we nodig voor de aanschaf het terrein, om het in te richten met steigers, voor hekwerk, nutsvoorzieningen, een gebouwtje en voor bestrating.
We hopen via SteunScouting circa 20.000 euro van het totaalbedrag op te halen.

Koop een vierkante meter voor 25 euro
U kunt ons helpen om een vierkante meter te kopen. Voor een bijdrage van 25 euro helpt u ons aan een hele vierkante meter. En het staat gevers natuurlijk vrij om geld te doneren voor meerdere meters. Maar we hebben ook andere mogelijkheden:

• 1 vierkante meter terrein à € 25
  • 1 vierkante meter haven à € 50
  • 1 meter steiger à € 100
  • 1 meerpaal tbv de lelievletten à € 250
  • 1 meerpaal tbv de Paap à € 1.000

Iedere koper krijgt een certificaat van de meter die hij of zij heeft gerealiseerd. Daarnaast krijg je natuurlijk een uitnodiging voor het openingsspektakel. Dit gaat plaats vinden in het voorjaar van 2021. Koop je een meerpaal voor een lelievlet, dan komt je naam of de naam van je bedrijf op een sponsorbord. Koop je een meerpaal voor de Paap, dan zal je naam op de paal komen zodat dit voor altijd zichtbaar blijft!

Natuurlijk is het ook mogelijk om een bedrag naar keuze te doneren!

Hartelijk dank alvast, namens de scouts van de Fivelgroep.

Scouting Fivelgroep Eemsmond

www.fivelgroep.nl

schildmeer@fivelgroep.nl

06-53684570

Doe jij of je bedrijf een donatie voor een meerpaal voor een lelievlet (€ 250) of voor de Paap (€ 1000), of een andere donatie van minimaal € 250? Dan kun je, indien gewenst, op een sponsorbord geplaatst worden! Dit bord zal op het terrein geplaatst worden en minimaal 1 jaar na opening blijven staan. Ook zul je op deze site vermeld worden!

Logo in je sas Logo

Logo jongens met smaak 2019Logo dorpsvereniging

Logo stijn de jongLogo vanderveen shipping

Vib netwerken logo  Logo martin knol

Logo hema delfzijl 2Kooi logo

Double lux logo  Logo sirimarine

Logo dekensgroep

AsbrlogoLogo waijer overschild

Hovecon. Lanec

Logo pag

Ik kan niet via Ideal betalen. Hoe kan ik dan een donatie doen?
Onze sterke voorkeur is een donatie via Ideal. Mocht dit niet lukken dan kan u ook uw donatie overmaken op:
IBAN: NL30ABNA0454346565    BIC: ABNANL2A
t.n.v. Stichting behartiging belangen Fivelgroep Eemsmond
O.v.v. Donatie schildmeer.
Als u dan een mail wilt sturen aan schildmeer@fivelgroep.nl dan zullen wij deze donatie zsm in de lijst op de website toevoegen

Kan ik ook een factuur krijgen?
Natuurlijk! Als u via Ideal betaald is kunt u automatisch een factuur krijgen via de mail. Mocht dit niet lukken of u betaald op een andere manier dan kunnen wij u ook een factuur toesturen. Neem in dat geval even contact met ons op via. schildmeer@fivelgroep.nl

Wat als er niet genoeg geld binnenkomt en het project niet door gaat?
Wij zijn positief en gaan er vanuit dat het doorgaat. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan krijgen allle donateurs hun donatie weer terug gestort!

Ik wil graag op een andere manier bijdragen. Kan dat ook?
Ja dat kan ook. We hebben veel materiaal nodig, hulp bij de bouw en natuurlijk kan je ook al helpen door ons project te delen op social media en er veel over te vertellen!

Wanneer gaat het project van start?
In 2020 gaan we al wel gebruik maken van het terrein. De definitieve inrichting gaat pas van start als we de financieën rond hebben. De verwachting is eind 2020. Het zou mooi zijn de inrichting de bouw van de steigers en alle ander werkzaamheden klaar zijn voor het vaarseizoen van 2021

Bekijk alle

Aankoop terrein

27-12-2020 | 18:01  Op 30november is de handtekening gezet en is de Fivelgroep eigenaar van 1200m2 terrein en haven. Dit gaat in de komenden maanden een mooi stukje Schildmeer worden!!